Adevărul despre ouă

Ce părere aveți despre consumul de ouă? Cu siguranță părerile sunt împărțite(eu consum ouă rar, dar nu din acestă cauză). Iată ce spun cei de la naturalnewsblogs.

 

În primul rând, când mănânci un ou, participi la avortul unei creaturi.(😁 asta mi s-a părut amuzant).

Scopul unui ou este de a furniza toate materialele necesare pentru a dezvolta o celulă într-o pui complet cu pene, cioc, picioare și coadă. Acest pachet este încărcat cu proteine, grăsimi, colesterol și minerale pentru a crea o ființă vie.

Foto: kottke.org

Din păcate, misiunea American Board of Egg este să convingă publicul american că oul este „unul dintre cele mai perfecte alimente naturale”. În 2017, producția americană a ouălor era de 102 miliarde de ouă de consum, echivalentul consumului de 350 de ouă pe an/ locuitor.

Un ou gătit este absorbit prin intestine și concentrația ridicată de „nutrienți” asigură prea mult colesterol, grăsimi și proteine pentru ca organismul nostru să poată fi tratat în siguranță. Unele dintre adversități pentru noi sunt creșterea în greutate / obezitatea, boli de inimă, diabetul de tip 2 și multe altele.

Un ou este de 32% proteină. Sugarii și copiii în creștere au nevoie doar de 5% din caloriile lor din proteine. Astfel, ouăle și produsele din ouă sunt de 6 până la 20 de ori mai concentrate în proteine decât este necesar. Excesul de proteine împovărează organele metabolismului, cum ar fi ficatul și rinichii.

Proteinele animale, în special din albușurile de ou, sunt „bogate” în aminoacizi tulburi de sulf, cum ar fi metionina. Acest „sulf” este ceea ce găsiți în fluxurile de lavă din vulcani. Este rău și mortal. De ce?

1. Se descompun în acid sulfuric, care este cauza principală a pierderii osoase, care duce la osteoporoză și la pietre la rinichi.


2. Metionina metabolizată în homocisteină, care este asociată cu infarct miocardic, accident vascular cerebral, boală vasculară periferică, tromboză, demență, Alzheimer și depresie.


3. Sulful hrănește tumorile canceroase deoarece acestea sunt dependente de metionină, pentru a se dezvolta.


4. Sulful din aminoacizi este toxic pentru țesuturile intestinelor, ceea ce creează efecte oribile asupra colonului, chiar și la niveluri scăzute, și duce la colită ulceroasă.


5. Halitoza, mirosul corporal și flatulațiile care miros ca ouăle putrezite sunt un rezultat direct al aminoacizilor cu conținut de sulf care ar trebui evitați.


Restricția metioninei prelungește durata de viață.

Ceea ce fac în studiile lor este să-și satureze subiecții cu colesterol din alte surse, cum ar fi carnea de vită, carnea de pui și peștele, și apoi să adauge ouăle în dieta lor. Odată ce o persoană a consumat 400 până la 800 mg de colesterol într-o zi, adăugând mai mult de la un ou, crește puțin. Apoi, studiile de calitate slabă finanțate de industria ouălelor adaugă informațiile false pe care le folosesc pentru a convinge publicul că ouăle sunt „sigure” , ca să mănânce.
Impactul real al consumului de ouă este văzut atunci când persoanele care consumă alimente cu colesterol puțin, sunt hrănite cu ouă. Atunci când 17 studenți lacto-vegetarieni, consumând 97 mg de colesterol pe zi, au fost hrăniți cu un ou mare zilnic timp de 3 săptămâni, colesterolul lor „prost” a crescut cu 12%.

Un studiu de 50 de ani pe aproape 2000 de bărbați de vârsta medie, Studiul Western Electric, a constatat că reducerea consumului de colesterol cu 430 mg (2 oua pe zi), a fost asociata cu o reducere de 43% a riscului pe termen lung de boala coronariana , o reducere de 25% a riscului de deces al tuturor cauzelor și o speranță de viață de trei ani mai mare.

În plus, față de boala cardiacă, aportul crescut de colesterol este, de asemenea, asociat cu mai multe riscuri de accident vascular cerebral, cheaguri de sânge, hipertensiune arterială și cancere ale sânului, prostatei, colonului, plămânilor și creierului.

Colesterolul este cel mai dăunător pentru arterele noastre atunci când este prezent într-o formă oxidată, ca radicali liberi. Ouăle și produsele derivate din ou sunt principala sursă de colesterol oxidat în dietă.

Alte studii de înaltă calitate arată că adăugarea unui ou în dieta zilnică a persoanei normale, „sănătoase”, consumând deja 200 mg colesterol, va crește colesterolul seric cu aproximativ 4%, ceea ce se traduce într-o creștere de 8% a riscului de boli cardiace. Două ouă pe zi vor însemna o creștere a colesterolului cu 6% și o creștere cu 12% a numărului de boli cardiace în următorii 5-10 ani. Tinerii care consumă zilnic două dintre aceste “pui avortați” înseamnă un risc cu 30% mai mare de boli cardiace coronariene pe parcursul vieții.

Ouăle conțin prea multă proteină, colesterol, calorii, grăsimi, bacterii pentru a fi consumate frecvent, cu orice așteptare de sănătate. Proteina din ou este o cauză obișnuită de alergie la sugari, copii și adulți, producând probleme de la urticarie până la astm. Pe lângă faptul că sunt bogate în grăsimi, care pot cauza obezitatea și diabetul de tip 2, grăsimile și colesterolul din “puii avortați” cauzează formarea colesterolului și a atacurilor vezicii biliare.

Infecțiile cauzate de bacteriile salmonella pot provoca crampe, diaree, greață, vărsături, frisoane, febră și / sau cefalee și otrăvire alimentară, de asemenea salmoneloză.

Ouăle sunt principalul contribuitor la expunerea omului la dioxine și la alte substanțe chimice de mediu despre care se știe că, cauzează defecte congenitale, leziuni neurologice și, nu în ultimul rând, CANCER!

Multe dintre calitățile nutriționale ale ouălor sunt asemănătoare cu calitățile nutritive ale laptelui de vacă pasteurizat și omogenizat, grăsimilor lichide, întărite, cărnii de vită plina de chimicale și steroizi, deșeurilor toxice și peștelui contaminat cu mercur. Aceste presupuse surse alimentare sănătoase sunt cunoscute că provoacă probleme majore de sănătate atunci când sunt consumate în cantități tipice de către persoanele care aderă la DAU (American Standard Diet).

Cu patruzeci de ani în urmă, pe baza preocupărilor Asociației Americane a Inimii, FTC au fost făcute acțiuni în justiție, susținute de Curtea Supremă a Statelor Unite, pentru a obliga industria ouălor să nu mai aibă efecte nocive asupra sănătății. Astăzi, cu aproximativ un buget de publicitate de 18 milioane de dolari, auzim minciuni cum ar fi:

„Nu trebuie să evitați ouăle pentru o inimă sănătoasă”
„Un ou pe zi poate menține bolile de inima departe”
„Mănâncă ouă, sunt bune pentru tine “

Singura modalitate în care vă puteți proteja de ele este să vă controlați sănătatea. Faceți o plimbare în sălbăticie. Mergeți pe dieta vegană timp de 6 luni și observați diferența. Am fost vegetariană din 1975 și vegană din 1990. La aproape 80 de ani, nu iau medicamente, n-am boli, n-am facut vaccinuri,sunt atletică și energică. Într-o zi, ca tine, voi muri. 

Pentru mulți, oul este unul dintre principalele alimente din dieta proprie.

loading...

Lasă un răspuns